Πώς είναι να λατρεύεις κάποιον με αυτισμό – Ant1iwo

ant1

http://www.ant1iwo.com/ant1life/anthropina/article/214479/pos-einai-na-latreueis-kapoion-me-autismo-i-dora-exomologeitai/

Αυτό το άρθρο σημαίνει πολλά για ‘μένα επειδή το μοιράστηκα στην γλώσσα μου, με τους συμπατριώτες μου, τους συμμαθητές μου – μόνο με το νησί μου. Ευχαριστούμε όλους εσάς που μας υποστηρίζετε και που αγαπάτε τον Χρίστο.

Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια, και την υποστήριξη που δίχνετε.

Ευχαριστώ Μιχάλη για την ευκαιρία. Ευχαριστώ Φωτεινή, Μαρία, Δέσποινα, στους δασκάλους του Ειδικού σχολείου Αποστόλου Βαρνάβα στο Λιοπέτρι, στο Ειδικό Σχολείο Θεοσκέπαστης στην Πάφο, στην Ομάδα Στήριξης Ατόμων με Αυτισμό Επαρχίας Αμμοχώστου. Επειδή αγαπάτε τον Χρίστο για χρόνια χωρίς ενδοιασμούς και χωρίς άρθρα.

Ευχαριστώ μάμμα, παπά που μας μεγαλώσατε με αγάπη και θάρρος – δεν θα είμασταν τίποτα χωρίς εσάς και τις θυσίες σας. Ευχαριστώ γιαγιά, παππού που έχετε πάντα υπομονή και κρέμα, θείε Πάμπο, θεία Ελένη και όλη μου την οικογένεια που μας στηρίζετε σε όλα και που προσέχετε τον Χρίστο. Ευχαριστώ όλους εσάς που ζείτε με τον Χρίστο καθημερινά και του φέρεστε σαν να είναι βασιλιάς – Άδωνη, Γεωργία, Αθηνά, Κωνσταντίνο, Νόρα η αγάπη σας για τον Χρίστο μου έδωσε παρηγοριά και κουράγιο για τους μήνες που είμαι μακριά του.

Ευχαριστώ Χρίστο, μου έδωσες νέα ζωή, ελπίδα, στόχους, φιλοδοξία. To σ’ αγαπώ δεν είναι ποτέ αρκετό. Forever and ever my superhero.

Leave a Reply

